Find A Doctor Canada

ONSalle communautaire de la ville

london Community Conversations

Premières discussions publiques sur la recherche d’un médecin de famille, l’accès aux cliniques et l’orientation dans le système de soins de première ligne.

Conversations in london

11 conversations authentiques publiées
Entamer une conversation
◉PatientPlanner57London · Jul 1, 2026 · 9:12 am
Soutien aux aidants naturels

Looking for caregiver friendly navigation resources in London

J'aide un membre de ma famille à organiser ses rendez-vous et ses appels aux cliniques. Quelles ressources publiques ou organismes communautaires se sont avérés les plus faciles à utiliser?

💬 2 réponses♡ 1 réponse utile
◉ClinicCaller81London · May 14, 2026 · 2:44 am
Trouver un médecin de famille

Has anyone recently joined a family doctor waitlist in London?

I'm trying to understand the most useful first steps in London. I'd appreciate recent experiences, especially when the clinic or program was contacted.

💬 5 réponses♡ 2 helpful
◉NorthernNotes21London · Apr 29, 2026 · 12:09 pm
Questions des nouveaux arrivants

Best first steps after moving to London without a family doctor?

J'ai déménagé récemment et je suis en train de dresser une liste de choses à faire. Quelles ressources provinciales, municipales ou locales devrais-je consulter en premier?

💬 6 réponses♡ 4 « Utile »
◉NorthernNotes69London · Apr 28, 2026 · 4:43 pm
Cliniques sans rendez-vous

What helped while waiting for ongoing primary care in London?

Je suis à la recherche de conseils pour naviguer en toute sécurité et de ressources publiques, tout en poursuivant ma recherche d’un médecin de famille. Je vérifierai moi-même les renseignements concernant les cliniques.

💬 4 réponses♡ 3 « Utile »
◉NorthernNotes86London · Apr 25, 2026 · 10:52 am

Je suis à la recherche de conseils pour naviguer en toute sécurité et de ressources publiques, tout en poursuivant ma recherche d’un médecin de famille. Je vérifierai moi-même les renseignements concernant les cliniques.

💬 4 réponses♡ 3 « Utile »
◉CaregiverCorner91London · Apr 20, 2026 · 4:46 am

I'm looking for safe navigation ideas and public resources while continuing my family doctor search. I will verify clinic details directly.

💬 4 réponses♡ 2 helpful
◉MapleSearch65London · Apr 12, 2026 · 4:45 pm
Expérience générale

How long did it take to hear back after an intake form in London?

I submitted an intake form recently and understand timelines vary. I'm interested in hearing recent experiences without sharing private medical information.

💬 5 réponses♡ 3 « Utile »
◉QuietCompass27London · Apr 4, 2026 · 12:22 am
Expérience générale

How long did it take to hear back after an intake form in London?

I submitted an intake form recently and understand timelines vary. I'm interested in hearing recent experiences without sharing private medical information.

💬 6 réponses♡ 3 « Utile »
Prochaines étapes utiles

Continue exploring london

Trouver un médecinRechercher les cliniques actuellement répertoriéesGuide de l'OntarioVoies officielles et registresAlertes cliniquesMises à jour locales gratuitesOutils gratuitsScripts, outils de suivi et prochaines étapes

FREE · NEW DOCTORS ACCEPTING PATIENTS

Still looking for a doctor?

Get one clear email each week with newly reported clinics accepting patients, province highlights and practical next steps—so you spend less time searching and more time knowing where to call. Add your province if you want more relevant updates.

No account. No payment. Confirm by email to join. Choose your province now or on the confirmation page for relevant guidance. Privacy